ابعتلى على الميل

anababayalla[@]hotmail.com

الخميس، 19 فبراير 2009

ححب نفسى

مش فاهم انا مالى يعنى , متمشى مع للى عاوزة تمشى معاه وتضحك مع للى بيضحكها , هيا كانت بينها وبينك ايه ..انتا حيالله عارف اسمها وبالصدفة , كبر دماغك ياعمى .... اصلا انتا لما تتخرج قدامك طريق طويل لحد متوصل للمكانة للى انتا عاوزها ومش حتعرف اصلا تشيل حمل حد معاك - اه قصر ديل ملكش دعوة - كمان انا مكنتش كذاب لما طلعت مشاعر حلوة , انا استوحيت من روح الحب كلام ومشاعر حسيت بيها طلعت اوت بوت , مش ليها الكلام ده كله اكيد لحبيبتى للى مكتوبة عند ربنا ولو مفيش احسن برضه مش حلاقى احسن منى حخليه ليا .. صدقنى يا انا مفيش زيك يستاهل عبقريتك واحساسك وحسك المبتكر وكلامك العميق للى مش حيتفهم الا بعد سنين سنين سنين .

سيبك كانت ليك ولا لحد تانى ربنا يوفقها ...انا خلاص قربت اعرف مشكلتى انا بتوهم وبعيش نفسى فى دور مش موجود , عاوز .. معذور عاوز اطلع طاقة جويا حرام يعنى كل العواطف الجياشة دى ومش عارف اخرجها ... قول ورايا ياانا حعيش فى الواقع ومش حضحك على نفسى ولو حسيت انى عاوز احب احب للى يستاهل واغلى حد فى الكون للى هو نفسى , ايوه ححب نفسى .


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق